528671 Semy1991 evet bide üniversite hastanesi var orada yarı özel gibi profesör giriyor doğumuna falan ordada galiba 15 bindi sezeryan tam bilgim yok
Semy1991 528671 25 henüz ikinci doğumum olacak inşallah çocukta var hep beraber odada kalmamız gerek küsme olmayacak doğumda yanımda
Minikcivciviimm Papatyam2608 nevin hanimdan memnun musunuz bende yeni hamile oldugumu ogrendim nevin hocadan randevu aldim ona gitmeyi düşünüyorum
Minikcivciviimm Papatyam2608 peki normal dogumda bir ücret aliyorlar mi o nasıl oluyor biliyormusunuz
_kediannesi Minikcivciviimm normal doğuma gelmiyorlar diye biliyorum , sadece sezeryana geliyorlar ona da en son 17 bin demişti Cemile hoca arkadaşıma aşağı yukarı fiyatları böyle
Minikcivciviimm _kediannesi anladım teşekkür ederim ihtisas ta hatice nurdan randevu aldim onunla devam edip birde tekin kaleye gitmeyi düşünüyorum