Whonred Yani ne diyeyim bilmiyorum. O kadar hızlı oldu ki hastaneye bile yetişemezdim. Çünkü sabah 9da şiddetli ağrı ve kanamayla uyandım ilaçlarımı alıp uzandım yarım saat. Kalktığımda kese löp diye düştü yere. Hastane bile evime 40 dk mesafede. Şu an kanamam yok, kanama alanım da yok Allaha şükür.