Ggalparslan ben 30. Haftadayım hala yaşıyorum o ağız kuruluğunu ama biraz azaldı diyebilirim. Dudaklarım yara oluyor hep 😓😓 sürekli nemlendiriyorum. Tek iyi yanı bol su içme isteği oluyor:) şekerden de olabilirmiş allah korusun ben de şeker çıkmadı ama baktırın siz de zamanı geldiğinde mutlaka🙏