Zeynep1401 ben 2 buçuk sene önce oğlumda kakao ağacından almıştım. İnstagram sayfalarından hatta. Çokta güzeldi çikolatası beğenmiştik. Hemende bitmemişti uzun süre durdu doğumdan sonra bozulma vs olmadı. Şimdi kızım olcak nasipse onada aynı yerden yaptırdım gelmesini bekliyorum