HaticeeeK 32+3 haftalıkken doktora gittim bebeğim 2 kilo ama çok kilolu böyle giderse normal doğuramazsın dedi korkuyorum sizce normalmi kilosu
Selim_Alparslan HaticeeeK Sen bakma onlara canım benim oğlumda 2 hafta önde gidiyordu ve kilosu öndeydi. Sonraki haftalar hiç kilo almadi ve kendi haftasını yakaladı 38+0 da 3600 gr doğdu
Zarifbblog HaticeeeK bence abartmış daha sonra kilo alması yavaşlayabiliyorda. Benimki bile 31+0 da 2480 di hiç öyle bir şey söylemedi. Ki daha çok erken bence.
Zarifbblog Kubraylvc bence doktor değerleri bilmiyor sanırım neresi geri maşallahı var tam oranlı bence
Ceiydda HaticeeeK 32+4 te 2070 gramdı doktorum her şey çok iyi normal doguma engel hiçbir şey yok dedi 🙄 sizin doktor saçmalamış takmayın hiç
Aress HaticeeeK ben 32+1 de gittim. 1750 dedi doktor normal dedi ama bana az geldi. İlk oğlum çok iri doğdu bu daha minyon gibi :)
Htcrmzn16 HaticeeeK bende o hafta da gittim 2.100 gramdı normal dedi şuan 35 haftalıgiz ne kadar olduk bilmiyorum kiloyu
Kudenova HaticeeeK Ben onun ağzına ….dım. Ayrıca tabi söyliyceksin kocana suscak mısın allah allah. Ben de kocama anlatırım benim kayınvalidem hemen yetiştirmiş sana diyomuş. Eşim de biz birbirimizden bi şey gizlemeyiz demiş. Dili bi tarafına kaçmış🤓🤓