Fatty Anonimsssss Anonimsssss ben de 200lerde yattım şimdi düşüyor ama stres oluyorum evde daha rahat olurum sanki. Beslenmemle ilgili de hiç bir şey demediler. Deseler dikkat ederim aslında
Anonimsssss Fatty ursactive kaç doz kullanıyorsunuz ben 9 günün sonunda çıktım cidden çok sıkılmıştım ev daha iyi geldi ben düşüşü gördüm ve kaşıntım azalınca çıktım
Fatty Anonimsssss kaşıntım yok benim , 2 tane 12de 1 20:00de 2 04:00 de kullanıyorum. Benim de bir hafta oldu, nstler nasıldı sizin? Bir de düzenli kontrole mi gidiyorsunuz?