Pazartesi günü 32.haftaya gireceğim ve izne ayrılmak istiyorum ama özel takipli olduğum için doktorum rapor veremiyormuş. Şehir hastanesinden randevu aldım, orada da genelde asistanlar çalışıyor diye biliyorum. Pazartesi gittiğimde bana rapor verebilir mi acaba bilgisi olan var mı? Aynı gün içinde iş yerime teslim etmem gerekiyor çünkü