Tgc55 aşkım ben şuan 7+6 yım. Bayramın ilk günü iki defa kanamadan hastaneye gittim. Eğer ki aktif kanama alanı yoksa kesede ve bebekte birkaç güne geçer. Ama verdiği progestan falan düzenli kullan mutlaka. Şimdi benim durdu şükür ki kanamam. Senin de duracaktır elbet. Ha kanama alanı varsa bile düzenli ilaç kullanımıyla 1 haftada o da bitiyor