Slmcnmyeniben Normalde hiçbir testte silik dahi görmem yoksa yoktur bu çok umitlendirdi ama bi yandan da umitlenmek istemiyorum Allah’ım nolur olsun artık
Tuba06_06 Slmcnmyeniben var gibi görünüyor ayni marka test galiba benimde böyle çıktı inşallah gerçekten vardır güzel haberler alırız 
CokCahilsinKeskeOlsen Slmcnmyeniben kaç dakika içinde çıktı. Bende gördüm var gibi duruyor imkan varsa kan verin burda çıktıysa kanda net gözükür
dunnobeck Slmcnmyeniben Var gibi duruyor birkaç gün sonra tekrarlayın ya da en güzeli kan verin 😌 Hayırlısı olsun
Slmcnmyeniben Tuba06_06 sizinki baya belli benimki de silik normalde düzensiz regl oluyorum bunda da 1 ay geçti ama geç döllenme de olabilir diye aklım karıştı inşallah vardır ya
Slmcnmyeniben dunnobeck inşallah vardır ya dua edin bir tane daha test var elimde yarın bekleyip tekrar yapmayı düşünüyorum
Slmcnmyeniben Bu marka testte yalancı pozitif gören çokmuş pekte umitlenmek istemiyorum ama fikirlerinizi almak istedim