haticegokhan4714 Trakyali hayırlı olsun benim de son adet tarihim 2 Mart 4 haftalıkkken test böyle çıktı yarın gene yaoacam daha net çıkar bence doktora daha gitmedim siz gittiniz mi
haticegokhan4714 Testim hep silik çıkıyordu yarın tekrar test yapacam net çıkarsa giderim ikinci gebelik olunca daha tecrübeli oluyor ilkinde hemen gitmiştim kese yoktu stres yapmıştım
haticegokhan4714 Trakyali çok hatırlamıyorum 4. Haftada gitmiştim doktora şimdi 6 da gitmeyi düşünüyorum inşallah
Tug12 Arasa bu kadar saçma sorular sormayın artık yaa sonuç kaç çıkmış var tabi bunu anlayamacak olduğunuzu düşünmüyorum