Pregnom max ı önerebilirim, şuan hala kullanıyorum, içinde bir sürü ihtiyacımız olan vitamin var. 2-3 kez kuru boğazla uyandım aha dedim hasta oluyorum heralde, ama vitaminin hastalığı tuttuğuna inanıyorum. Eşim bi 5-6 kez hasta olmuştur ama ben Allaha şükür hiç hasta olmadım.