aylaamomm Kızlar merhaba 36.haftafayım ama iki üç gündür tam belimin ortasında bi ağrı var bide sol bacağıma iniyor sanki bacağım katlancak düşcem gibi geliyor o derece kasıyor batıyor belim gibi sizde neler oluyor
burcuyilmazzz38 aylaamomm 36 haftalık hamileyim benimde kasık ağrısı bel ağrısı ne ararsan var ama merak etme doğum sancısı olunca acaba mı diye düşünemiyosun o sancının doğum sancısı oldugunu bilmemek imkansız :)
keyfimin-kahyasi-misin aylaamomm Düzenli ve sık olan bişey değilse korkma . Uzun süredir yasaiyorum .
aylaamomm burcuyilmazzz38 yalancılar sanırsam bunlar mesela yataktan kalkıncada vajinalda böyle batma oluyor sonra yürüdükçe geçiyor o çatı muayenesi oldunuz mu acaba
aylaamomm blondemom sanırsam yalancı sancılar dediğim gibi vajinamdada oluyor belimin ortasından ayağıma vuruyor
blondemom aylaamomm Artık rahme sığmıyor ve sizi rahatsız ediyor. Eğer gerçek sancı olsa duramazsın 🩵
keyfimin-kahyasi-misin aylaamomm Ara ara olması Bir sorun değil . Sadece Takip et şiddetli ve düzenli gibi olursa Sorun olabilir.