38+4 haftalık Dün akşam bı anda başım ağrımaya başladı bende tansiyondan şüphelendim baktım 13-10 14-10 böyleydi sonra hastaneye gittik doktor baktı 14-8 çıktı doktor yatış verdi suni sancı ile doğurtucaz dedi ben kabul etmeyip çıktım başım agriyor ama çok şükür tansiyonum 10-8 11-9 oldu düştü yani şimdide ölçtüm 11-9 oldu başımda çok stres yaptığım için ağrıyor çünkü uyuyamıyorum