Kızlar bende yaklaşık 2 yıldır bel fıtığı var en son başlangıç seviyesindeydi şuan 9 haftalık hamileyim ama hamile kalırkan hiç bu yönden düşünmedim şuan okadar kötüyümki yataktan zor kalkıyorum zor yürüyorum ağrıyla nasıl başedebilirim daha bebek ağırlamaya başlamadı bile