Beri-4835 hayır her ikisde hiçbirswy yok içince bir ağrı sızı giriyor acaba hamilelik olabilir mi ya ayın 22 sinde hasta oldum 6gün sürdü baya kanamam vardı test yaptım sonradan böyle çok hafıflıkte sılık hayalet viski çıktı erken kaset test aldık ondan çıkmadı sonra tekrar aldım denedım gebe çıkmadı ama hayla içim rahat değil üç ay oldu doğum yapalı napıcam ya