Okumayageldim Girlmama ben 1 sene olmadı henüz 20 gr almıştım 40 bine sonrasında sattım tüm altınlarımı ya
Girlmama Okumayageldim suan gram altin 3700 civari galiba iscilikten falan duserler bilezikte de ortalama 35000 ve ustu diye dusunuyorum valla benimde bu sene icinde 12 ceyrek 2 cumhuriyet vardi aldigimdan daha ucuza sattim baktim sonra altin tavan yapmis
Ceeyylinn Okumayageldim 22 ayar gram fiyatından hesaplayabilirsiniz bugün gram altın 3685 tl 10 gram 36 bin 850 tl civarında tutucaktır