MaviNur25 Kızlar bebek hareket ettikçe özel bölgemde ağrımı desem sancımı ama acı hissediyorum 26 haftalığız sizce normal mi uyutmuyor simdi mesela sürekli değilde kımıldadıkca hissediyorum
MaviNur25 Mavipatik çok aşagıda hissediyorum birde bebeğimi ya ilki yukarı cıkardı bu hep kasık bölgemde neden böyle anlamıyorum acı veriyor oda işte korkmuyor değilimmm
Mavipatik MaviNur25 daha haftan varr dönüyordur içeride daha da çok döner zaten hareket ettikçede scı veriyordur 🫠
MaviNur25 Mavipatik malesef biraz acılı sancılı oluyor özellikte tuvalet ihtiyacım olunca daha da agrıyor idare ediyoruzz bakalımmm zamanında gelsinde y et erki bebişş