merhabalar en son 3.5 hafta önce bebeğimiz 7 haftalıkken doktordaydık . salı günü kontrolümüz var . ama çok korkuyorum uzun süredir bakmadılar . kalp atışı hala varmıdır ? bir kere düşük yaşadım Allah korusun bir sorun çıkar mı? zaten hiç belirtilerim olmadı tüm hamileliğim boyunca … korkutuyor beni.. benim gibi olan var mı