Yaptırdım ve her seferinde de iyi ki yaptırmışım derim. Detaylı ultrasonda beyninde kist görünmüştü ama fetal dna yaptırdığımız için hem kendi doktorum hem de perinatolog ciddi bir şey olmadığını söyledi. Durumunuz varsa düşünmeden yaptırın derim. Riskli çıkıp çıkmaması önemli değil, kafanız en azından bu alanda rahat eder diye