MhysaTheGreat mellikenur az önce benim de baya yoğun bir şekilde geldi sümüksü dedikleri gibi ama hala sancım yok kasılma da çok seyrek belki 1-2 saatte bir oluyor doktorumla konuştum sancın olursa ya da suyun gelirse hastaneye gel dedi
mellikenur MhysaTheGreat ay hadi bakalım doğurucaz galiba artık 1 kaç güne inşallah kolaylıkla sağlıkla olur haber edelim gelişmeleri☺️
MhysaTheGreat Mavipatik doktorumla görüştüm sancın olursa ya da suyun gelirse hastaneye gel dedi bakalım henüz sancım yok çok seyrek kasılmalarım oluyor daha hiçbir şey hazır değildi beşiği bile getirtmemiştik stres oldum 🥲😅 ama nişandan sonra 2 hafta bile bulabiliyormuş diye kendimi teskin ediyorum bakalım
MhysaTheGreat mellikenur inşallah bakalım biraz daha beklese iyi olur zaten hiçbir şeyim hazır değil alıp kenara biriktiriyordum yıkarım topluca diye kendi pijamam bile daha yolda 🥶 haftası ilerdeydi hep inşallah doğsa bile kuvöze girmez belki diyorum ama şu an garip bir durum oldu
mellikenur MhysaTheGreat inşallah vaktinde sağlıkla senin de hazır olduğun bir vakitte kolaylıkla gelir♥️
Huri_phlvn MhysaTheGreat benim nişan geldikten sonra hemen doğumum başlamıştı hastaneye gittim hemen 3 cm açıklık varmış yatışımı yaptılar böyle adet gibi değilde afedersiniz sümüksü lekelenme gibiydi inşallah sağlıkla kavuşursunuz yavrunuza🤗
MhysaTheGreat Huri_phlvn evet bende de sonradan o şekilde geldi ama henüz ne sancım var ne suyum geldi doktorum da bunlar olmadığı sürece gelmene gerek yok dedi normal hayatıma devam ediyorum bakalım çok teşekkür ederim 🌻🤗
Senaa29 Herkesin aynı şeyi yaşadığına sevinsem mi bilemedim 😳 benimde tüm gün akıntıyla beraber kahverengi geldi ama sabah kalktığımda çamaşırımda ıslaktı hala kasılma sancı yok ama adet ağrısı gibi ağrı yaşıyorum 🥹
MhysaTheGreat Senaa29 bende oda yok 2 saatte bir falan geliyordu ilk gün şu an tamamen oda kesildi normal düzene devam 🤷♀️😅
Mucizemyoldaaa_ Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün darısı tüm bekleyen annişleree 😍 mellikenur