Emiisko HAMILELIK TESTI YAPTIM POZITIF CIKTI CIZGILER DE BAYAGI BELI OLUYODU BUGUN DOKTORA GITIM ALTAN VAJINAL MÜANE YAPTI COK KUCUK DAHA VE BIRAZ BULANIL DUMANLI GIBI GORDUM 2 HAFTA SONRA BAKALIM DEDI SIZCE NORMAL MII
Birannelikmeselesi Emiisko tebrik ederim sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım. İlk haftalarda net görülmemesi vs normal. Hatta cihazdan cihaza değişiyor. Ama görünmüş çok şükür. Bir daha ki kontrolde kalp atılını görürsünüz ❤️. Bazı doktorlar sesi dinletmiyor ama ekranda kendileri görüyorlar nabız ölçümü yapıyorlar. ❤️
Adsiz1998 Çok normal kan değerleriyle ilerleniyor zaten ilk haftalarda 6. haftalardan sonra görüyorsunuz
ear3112 2gün geçmişti vajinal ultrason ile baktı göremedi rahim duvarında kalınlaşma var dedi. Kan testinde gebe olduğum çıktı. 3 4 gün sonra kendi Dr uma gittim kese gözükmüştü.
Adsiz1998 Emiisko doğrudur diğer kontrolünüzde bebeği görürsünüz hatta kalp atışını bile duyarsınız inşallah 7+1 de kalp atışını duydum şimdi 17 haftalığız
Emiisko ear3112 düa edin benim icinde Rabimden gellen Hersey Basım gozüm ustûne insallah hersey yolündadır ayın 17.04 yenı kontrol tarihim
ear3112 Allahım en kısa zamanda sağlıkla, kolaylıkla ve güzellikle beklediğin haberi duymanı nasip etsin canımm benimm 💐❤🙏🙏 Emiisko
dunnobeck Normal, ben de ilk gittiğimde vajinal ultrasonda görülmedi ve aynı gün beta 2000 üstündeydi. Kullanılan cihaza göre de değişiyor, bazıladı çok hassas olmuyor