minikelebek_ Kızlar 16+2 haftalığım karnımda gerilme oluyor,böyle iğne batar gibi histe oluyor normalmi acaba
faveylaa minikelebek_ benimde 11.haftalarımda olmuştu dokunduğum zaman batma hissediyordum yine de doktorunuza danışmanızı öneririm 🎀