Emfa ben gebelikten önce hocaya da gittim psikiyatriste de az da olsa faydası olmuştu ama hamilelikte geri başladı.ve ben her an ölecek gibi hissediyorum.gezemiyorum mutlu olamıyorum.zaten olcem diye diye eşimi de bıktırdım.Allah affetsin hepimiz birgün ölecez ama iste engel olamıyorum hayat kalitem düştü.Allahim yardimcim olsun