Fdmmm 30.11.2022 41+2 de doğum yaptım pazar gitmiştim bana salı gününe kadar sancın suyun kanaman olmazssa gel suniyle doğumu başlatıcaz dedi ilk çocuktu o heyecanla salıya kadar yapmadığım şey kalmadı ama sıfır sancı sıfır açılma sanki hiç doğum yapmicakmış gibiydim sabah erken acile gittik ordan giriş yapılıyor sabah 7 den akşam 10 kadar beklettiler beni çünkü doğumhanelerde kolay kolay yer olmuyor allah var doğumhane çok konforluydu neyse sıra nekadar bana gelse ya kapıda ya ambulansta ya sedyede doğumu kanaması başlayan bir sürü hastayı öncelikle aldılar doğumhaneye sıra bana geldi doğumhaneye gidene kadar 3 farklı odadan geçtim doktor muanesi bana kıyafet verdiler bi odada giydim hasta taşıma alıp beni doğumhaneye götürdü doktorlar sürekli gelip muane edip doğumu nasıl başlatacaklarına karar vermeye çalışıyorlardı ilk fitil dediler sonra başka doktor geldi günah ilk doğumu direk damardan başlatalım dedi ama ben serum bana işlemez acıya dayanıklıyım dedim ilk bir saat gülüyordum regl sancısı gibiydi böyleyse hemen doğururum dedim sonra sancılar şiddetlendi ilk doğum olduğu için asla kıpırdamama izin vermiyolardı refakatçimde vardı yanımda kıpırdadığım an odaya koşuyolardı nstyi kıpırdatma diye azarlayıp gidiyolardı rabbim kimseyi onların elinde düşürmesin inşaalah akşam 10 dan sabah 9 kadar sırt üstü nst bağlı bir şekilde tuvalete asla gitmeme izin vermiyolar gelen giden Muane ediyor 4 santimde durmuştu refakatçime böyle giderse sezeryana alıcaz dediler seste geliyo bana çıldırdım beddualar ettim çünkü kalkıp tuvalete gitsem idrarımı yapsam birşeyim kalmicak sırt üstü yapamiodum tuvaletimi neyse ebenin teki geldi beddua ediyorum dayanamadı doktordan habersiz nstyi söküp 10 dakikalığına ayağa kalk dedi tuvalete gittim idrarı yapmamla büyük tuvaletim geliyor demem bir oldu 2 ebe refakatçim ile birlikte tuvalete girdiler beni ayağa kaldırıp odada biraz dolaştırmak istediler kalktım 2. Turda suyum döküldü zaten o sıra 8 cm açılmam oldu ondan sonrası beni yatağa alıp hemen çatala çevirdiler gelen giden stajerler bende bakimmi nasıl yapıcam elimi hepsinimi sokucam diye beni muane ettiler taki doktor gelene kadar gözümü açtım 2 erkek doktor karşımda bir sürü stajer karşımda sıraya dizilmiş 3 ebe yanimda 2 çocuk hemşiresi başucumdaydı benim solunum düştü maske getirdiler sancım korkudan kesildi korkudan diyemiyorum da sancım yok nasıl ıkınim doktor ıkın dediğinde tüm gücümle ıkındım 2 kesi atıldı 25 dikiş sonra içimde spanç unutuldu tekrar açıp tekrar diktiler bir iki ebe dışında muamele rezaletti hayvan gibi davranıyolardı 4 gün doğumhanede kaldım kan kaybettim diye 5. Gün servise çıkardılar allah var 3 ünite kan verdiler sırf serviste yer yok diye 6 gün beklettiler beni yoksa gayette iyiydim ama doğumdan 1 hafta sonra dava açtım hala beklemede dava sonuçlanmadı