Hiç hak etmeyen kişilere ben bugün saygı gösterdim. Bundan öncesinde acaba “ ezik ” durumunami düşerim, bu haksızlığı bana defalarca yapmasına sebebiyet mi veririm diye çok düşündüm ama karakterime ters giden bir şeyler olduğunu, eğer bugün içimden geldiği gibi değil de, bana davranildigi gibi karşılık verseydim şuan ki yakaladığım iç huzurum olmayacaktı. Doğru olanı yaptım ve mesafeli davranmaya devam..