Merhaba biz sabah erken gittik sira aldik 10 dan sonra da muayene başlıyorlar görüşmeden sonra kan verip kendiniz teslim ediyoruzsunuz tıbbi genetik bölümüne orda da biraz bekliyorsunuz kanda pihtilasma vs bisey var mi yarim gün sürdü 12 de bizim isimiz bitmişti.sonuclar içinde erken gidip beklemiştik. 11 de bitmişti.