Emiisko progestan, ecopirin,magosit, prilam (bulanti icin), takviye kullaniyorum. Acaba ilaclarin yan etkisi mi? Yani herkes 15. Haftada gecer dedi ben dun gece bile cok kotu kustum. Sanki boyle midem küçülmüş ve agzima yakin gibi hissediyorum ne yesem ne icsem cikmak istiyor sabahlari cok sorun yok midem boşken ama akşama doğru doldurdukca fena oluyor