Anonymouse emzirme sütyeni çok lazım olucak 5 adet alın derim ve Mastit olma ihtimalı olur diye de büyük alın dar yerde süt kanalları tıkanıyor ben 85 takıyorduk 100 ve 95 aldım bitanede 90 aldım o 90 yüzünden kaç kez Mastit oldum bide mutlaka emzirme atleti alın 4 adet olsun doğumdan sonra istemsizce bunalıma giriyorsunuz göbeğinizi görünce ben çok ağlamıştım😂😅