Rabiaunal Evet mayiss anneleri napiyosunuz hamilelik nasil gidiyor :) kaç kilo aldınız aşeriyomusunuz dogum çantasını falan ne zaman hazırlamayı düşünüyorsunuz basladimi hazırlıklar
DeryaZ Rabiaunal 10kilo aldım🙈Nisanın sonuna doğru hazırlamayı düşünüyorum çantayı,şuanlık sıkıntımız yok kilo kısıtlamaya başladı sadece ,hazırlıklar tamam herşeyini aldık bi kıyafetlerini yıkaması kaldı 26+2yiz siz kaçsınız😍
senayck Rabiaunal 5kilo aldım 28 haftaligiz 2gundur az hareket ediyo haftasonu ben dinlenirken oda mi dinleniyo anlamıyorum neyseki yarın kontrolüm var😑 kıyafetleri aldım diğer eşyalara geçtim banyosu emzirmesi kendime gereken şeyler falan beşik ve arabayı karar veremiyoruz bir türlü
AlyaSu Rabiaunal 27 28 haftalık değiliz ama benim miniğimde mayısın 28inde gelecek inşallah 3kilo almıştım 2sini vermişim kıyafetleri almaya başladık 😊
Rabiaunal DeryaZ Bende bugun tam 27 olduk bende bu ayin sonunda herseyi almayi dsnuyorum ayin sonundada cantami hazirlicam daha hic bisey almadim yoksa nisanin sonuna Doğumum olucak gbi geliyor banada genede bilmiyorum bende 5kilo aldim odeminiz falan varmi
Rabiaunal senayck besik olarak ben oyun parki araba olarak ta benetonun travel sistem bebek arabasını dusunuyorum canim dinleniyodur bebis benimkide oyle cunku bazen o kadar cok oynuyoki karnimda bi an disari cikicak saniyorum bazen de hic yok gibi :) bende 5 kilo aldim simdiye kadar bundan sonrasi ne kadar alirim bilmiyorum
DeryaZ Rabiaunal evet şişliğim var canım bide hiç istifra etmedim hep yedim yaradı bana bayağı🙈 Olsun daha 2ay var para cepte oldu mu bi günde alışveriş bitiyor valla herşey para☹️
Rabiaunal AlyaSu ay masallah ben haric herkes almaya baslamis benimde başlamam lazim cokmu rahatim acaba :) hic bisey almadim daha 27haftaligiz bende ilk baslarda 4kilo verdim ama geri verdigim kiloyu aldim ustunede 5kilo aldim
senayck Rabiaunal hıc kusma bulantı yaşamadım iştahım yerinde 5kilo o yüzden çok iyi 10kiloyla biter inşallah belkide son aylar birden alınır hayırlısı 😊
senayck Rabiaunal bu arada 14aylikken tayin olcaz bende o yüzden park beşik düşünüyorum başka yere geçince kalıcı olcaz ahşap falan bakarim diyorum araba ise benetonun gold olanı çok güzel görünüyo ama şikayet çok tekerleri falan cabuk çıkıyormuş vidaları cabuk bozuluyormuş o yüzden bende başka bakmaya başladım
Rabiaunal DeryaZ aynenn oyle canim bende hic bulantı yasamadim ama iştahsızlık cok vardi ama cok sukur gecti
AlyaSu Rabiaunal canım devamlı yediğim çıkıyor o yüzden almıyorum boğazımdan kan geliyor artık 😔 serum hap herşeyi denedim ama faydası yok
AlyaSu Rabiaunal ilk haftalardan itibaren devam ediyor canım zofer kullandım fayda etmedi hastaneye yatışım yapıldı 12 haftalıkken çıktım yine aynı hastaneye gittiğim zamanda serum takılıyor nedenini bilmiyorum ama miniğim gayet iyi 24+3de 680 gramdı
Nuraydiyebiri Benim bebeğim eşi rahim ağzına yakın olduğu için erken olacak sanırım doğum. Hep nisan son haftası mayıs ilk hafyası diye düşünüyordum doğumu ama erken oluyormuş. 30. 32. Haftada hazırlarım çantayı büyük ihtimalle.
Rabiaunal Nuraydiyebiri 27+3sunuz heralde benden 3 gun ondesiniz bebegin kilosu falan nasil en son nezaman kontrole gittiniz acaba
Nuraydiyebiri Rabiaunal en son 25. Haftamda gittim. 775 gramdı o zaman. 29. Haftada gitcem sonraki kontrole. Sizin nasıl bebeğin kilosu?
Rabiaunal Nuraydiyebiri 23haftamda gitmistim 700 gram boyuna da 30 santim demisti bu pazartesi gidicem bide