mysunshine_ Selam kızlar Sat 7 Mart Bat 3 Nisan 2 aydır hep 3-5 gün gecikiyorum ama bu ay kasıklarımda çok ağrı var ve sürekli regl olacak gibi hissediyorum 2 hafta önce doktora gitmiştim akıntı şikayeti ile herhangi bir sorun yok demişti mantar vs Smear aldı Beta baktı beta 0 dı smear sonucunu almaya gitmedim bugün test yapayım dedim akıntı devam ediyor 1. Si Nimo hep yalancı pozitif denmiş güvenemedim 2. Mimea onda da aynı sonuçlar var 3. Sü Prodictor hepsi yapar yapmaz silik çıkmıştı bekledikçe koyulaştı yalancı olma ihtimali var mıdır yine de ? [https://mutluresim.com/images/2025/04/05/17nTmP.jpeg](https://)
mysunshine_ lnbahar o kadar cok var ki yalancı pozitif postu bilemedim ilk gebeliğimde servikal yetmezlik nedeniyle 18. Haftada bebegimi kaybettim şimdi o kadar endişeliyim ki beynim durmuş gibi sevinemedim bile kafamda deli sorular
EsoMom_ mysunshine_ fereely artımed days doctor genelde yalancı pozitif veriyor bunlar yanılma payı çok düşük ve baya net öyle çok silik te değil 🥰🥰🥰