Fnd25
Bounty
Kızlar ikinizin de doğumlarını Allah kolaylaştırsın inşallah🧿Gönlünüzdeki gibi olsun,rahat geçsin,sağlıkla kavuşun. Ben de sizlere 2. trimesterınızda ilaç kullandınız mı diye soracaktım. Kan hapı,d vitamini vs. İlay hoca kaçıncı haftada verdi? Ben şimdi 15. haftamın içerisindeyim. 16da bunun için kontrole gitmeyi düşünüyorum ama sizlerin de tecrübelerini ve aşamalarınız merak edip sormak istedim doğru haftada gitmek için🙏🏻
Bir de normal gebelik vitaminimizde olan omega3 dışında ekstra omega takviyesi kullandınız mı? Bu tamamen öznel bi soru:))