Ben de 36+6yım, bugün son ağdamı yaptırdım kafam çok rahatladı açıkçası haftaya çatı muayenesi yapılacak çünkü. Dışkı kısmını hiç düşünmedim ama anne dostu olarak geçen hastanelerde lavman yapmıyorlar artık, benim hastanem de anne dostu olarak geçiyor artık kısmet bilmiyorum 😀