Selam kızlar 🥰 bebisim 8 aylık oldu, emzirmiyorum ve hala regl olmadım ☹️ birde bu yetmezmiş gibi doğum sonrası kilo aldım. Doğumdan önce çalışan sosyal bir insandım ancak şimdi evden çıkamıyorum malum bebis var ve çıksam bile ancak market ve e bebek geziyorum. Uyku uyuyamıyorum, intikam uykusuzluğu diye birsey varmış sanırım onu yasiyorum bir süredir. Kendi kendime diyete başladım bakalım. Sabahları saat 9 da aç karnına chia tohumu içip, 11 gibi bebisimi uyutup kahvaltı ile kiper in kolojen içiyorum. Gece yiyerek kilo aldım çok, şimdi gece yemeyi de bıraktım. Kendimi aynada görünce bütün moralim bozuluyor ve kendimi sevmemeye başladım. Ben böyle düşünüyorsam eşim ne düşünüyordur kim bilir. Eşim hiç bir zaman olumsuz birsey hissettirmedi hep sevgisini gösteriyor kilo aldığımı ve sağlıksız olduğunuda dile getiriyor. Neyde bu kadardı okuduğunuz için teşekkürler 🥰❤️