Minikeller38 Bebegimibeklerken__ canım bende çok çektim ilk oğlumda doktoruma sormuştum sarı kantorun yagı ile zeytinyagını karıştırıp sürmemi söylemişti . Ondan sonra küçülme oldu ve düştü . Baya iyi geliyor sabırlı olacaksın canım
EsoMom_ Bebegimibeklerken__ ben 7 haftalık gebeyim doktorum krem dahi önermedi bebek gelişim sırasında olduğu için sadece sıvı çok tüket kabız olmamaya dikkat et dedi doktorum Ama seninki ilk 3 ayı geçmiş doktoruna sor bence
Bebegimibeklerken__ EsoMom_ sordum bi tane krem önerdi ama sanırım çok yavaş iyileşiyor ilaç kullanamadığım için
Poyraz07 Ilkim1- Benımde var ama acı agrı yok sadece dısarda şiş sekılde doktora gıdıcem bende randevu aldım 2tane hemde ıcıne nasıl surucez afedersınız taaretlenırken bıle zorla yıkayabılıyorum krem nasıl gırer bılmıyorım
Bebegimibeklerken__ gizemmccc geçti şükürler olsun ara ara çıkacak gibi oluyor hemen icabına bakıyorum
Bebegimibeklerken__ gizemmccc Proctolog krem kullandım doktorumun önerisiyle sabah-akşam, bir de kantoron yağıyla zeytinyağını karıştırıp sürekli sürdüm
Glprn4 Bebegimibeklerken__ gebelikte kullanabilir miyim bu yağı bana da krem verdi ama çok fena nohut gibi çıktı yürüyemiyorum oturamıyorum bile