Merhaba kızlar biz şuan 6+4 üz bir doktor hemen kürtaj olmam gerekşyor dedi, başkasına gittim oda 13 mm olması gerekirken 9mm olmuş içide dolu bir hafta bekleyelim dedi, rahim içinde kanama alanı yok, öyle bol bol bi kanımda yok, günlük pedle takılıyorum, daha önce başına gelen varmı?