Hilosss59 Doğumuma 3 gün kaldı aşırı heyecanlıyım uzakta olduğum için annem gelemiyor onun üzüntüsü de var tabi bebişim daha yerleşmemiş açılmam yok nolur acaba doktor pazartesi tekrar bi kontrol edelim dedi sancım yok
Hilosss59 Senanur07 suni sancı veririz ama öyle çok açılma olmaz sezeryan istersin dedi doktor belki açılma olur normal olur diye beklemek istedi de