Bu damar sıkıntısı bendede vardı ama benim erken haftalarda belli oldu ve kan sulandırıcı kullandım.
1ay sonrasına randevu verdi ve sıkıntı gecmişti ama kan sulandırıcıya devam et bırakma dedi doktorum.
Yine 1 ay sonra tekrar gel dedi henüz gitmedim randevuma az kaldı bakalım ne durumdayız.