Kızlar selam. 10.haftadayım ve sol dizimde menisküs var. Çok ağrıyor. Magnezyum takviyesi alıyorum uzun zamandır. Daha başlarda dizim böyleyken ilerleyen zamanlarda nasıl olurum diye çok korkuyorum. Doktora gitsem röntgen emar isteyecek onlara da giremem. Bu durumu yaşayan var mı?