Aleyna4161 Kızlar merhaba burda yakın zamanda normal doğum yapan özellikle seval taşdemir de yapan var mı nasıl geçti hastane odaları nasıldı 🤗🤗☺️
Alppnrr Yakın zaman değil ama 2 sene önce doğum yapmıştım Emel hanımda gayet ilgili ve başarılı bi doktordu. Hemşireleri bile öyle güzel ilgilendiler ki.. Odaları da çok ferah ve temizdi şimdi nasip olursa ikinci doğumumu da orada yapmak istiyorum.
Glsn1 Alppnrr bende 21 haftalık hamileyim başından beri emel hanıma gidiyorum doğum süreciniz nasıldı acaba bir problem yaşadınız mı doktor hastane kaynaklı