Zeyomeroglu Ben tutunmanın tamamen rahimle alakalı olduğunu düşünüyorum rahim sağlıklıysa ilaçlar da aksatılmadığı sürece sıkıntı yok bence tabi yeme içme de etkiler ama bilemiyorum yani benim düşüncem o yönde içini ferah tut ben hep olumlu düşündüm modumu düşürmedim dediğim gibi transferden çıktıktan sonra da içtim akşamında da içtim hiç bırakamadım yani teşvik etmek için de söylemiyorum ama ne yazık ki bırakamıyoruz en azından azaltmaya çalışıyoruz bu da bir adım