Nraltnk 3 günde bir progestan iğne her gün de progestan fitil kullanıyorum tatil dolayısı ile farklı bir şehirdeyim iğnemi 1 gün geciktirdim yarın döneceğiz. Yarın vurulsam sorun olur mu? Benim gibi geciktiren oldu mu?
Cerenkrc Nraltnk bende sizin gibi iğnemi geciktirmistm ertesi gün vuruldum diğer iğneyide bi sonraki gün vurulmuştum
Cerenkrc İlk başlarda kanama olduğu için düzenli vurulmuştum daha sonra kanama geçince vurulmam gereken günü kaçırınca nasılsa kanama geçti diye 1 2 gün sonra vurulmuştum fitili yan etki yaptı diyede bırakmıştım yarım yamalak kullanmıştım
Eslemxz Bende 3 aydır vuruluyordum 1 gün ara ile.Kanamam olunca 1 ay dır hergün vuruluyordum.Bugün bıraktirdi doktorum bakalim ne olacak
Cerenkrc Eslemxz benimde kanamam bitince ilaçları bıraktırdı devamlılığı kullanabilcen ilaçlar değil dedi kanama başlarsa tekrardan başla dedi