afra119- Kizlar kendim için sormuyorum, zaten ikici sezeryanimi oldum 1aylik bebeğim var, yengem 4 ye hamileymiş önceki 3 u sezeryan doğum başına gelen varmı acaba???
Emine-tuncfu afra119- çevremde 6.olan var ben 1 ay sonra 4. Olacağım şuan için risk görünmüyor şükür plasenta üstte
saglikciaanne Yedinci sezaryeni bile olan gördüm. Ama yedincide doktor sormadan Rahmini almıştı çünkü kanaması durmamıştı . Rahim kendini toplamışsa sıkıntı yoksa sezaryen sayısı artabilir