Bende rahim filmi çektircemde kürtaj 24 mart oldum cumartesi doktora gidicem nezaman olur bilmiyorum ama bir adetten sonramı çekiyorlar acaba biraz bilgi verebilirmisiniz çok teşekkür ederim inşallah rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip eder hepimize🤲🏻