Gks_01 3.27 çıkmış yükselmez sanırım iğne etkisi bu diye düşünüyorum geçen ay da 2.20 çıkmıştı yükselmedi
ozge1001 Gks_01 yükselebilir canım ama iğne etkiside olabilir şuan 2 gün sonra tekrar verirsin çok erken yapmışsın heyecandan bende iğneden sonra 10. Gün yapmıştım negatifti yükselmedi tekrar inşallah yükselir🥰
Gks_01 ozge1001 2. Aşılamam yoruldum artık ya tüp bebeğe doğru gifiyoruz artık belirtim de yok o yüzden olumsuz gibi geliyor
ozge1001 Gks_01 bende 2. Aşılamaya başladım letu kullanıyorum şimdi bakalım nasıl olacak inşallah pozitiftir seninde canım çok yoruyor süreç imsanı maddi manevi