Kızlar iyi akşamlar. Sol üst kasık tarafında hafif bastırdığımda acıma oluyor. Sadece küçük bir alana bastırınca acıyor. Diğer tarafta böyle bir acıma vs yok. Sizce neden acıyor olabilir? Henüz gebelik testi yapmadım, bat 12 nisan. Dış gebelik vs olabilir mi sizce ya?