Ecemom_ Kızlar mesela isimli çikolataların kendi kutusu var okey ama magnetlerin kutusu yok masanın üstüne hazırlarken neye koydunuz ya da koyabilirim. Evdeki bir tepsi vs olur mu acaba
Fatmadmr37 Ecemom_ nişanlanırken eşimin getirdiği çikolata sunumluğunu kullanmıştım ben. Çok güzel gold aynalı ayaklı bir sunumluktu saklamıştım. Kızımın hediyeligine nasip olmuştu ❤