Selenaycan Evo49 bende 41+4de açılmam yoktu suni verdiler can çekiştim resmen en son sezeryan aldılar o sancı berbatttttty
Nilnil3535 Evo49 ay hayırlı olsun 🙏 darısı bizlere, doktorum 40 a kadar hiçbi belirti olmazsa sezeryan yapalım dedi 40 dan sonra verilen suni sancı çok işe yaramıyor demişti galiba doğru diyor kimi görsem sonu sezeryan ben de zorlamayacağım o halde
keyfimin-kahyasi-misin Nilnil3535 40+5 oldum dün akşam verdiler hem hap damardan olan sancimda gitti 😂😂