Esmaaaa58 Kızlar adetme 8 gn var 6 martda olmşdm adet en son 4 5 gn önce test yaptm silik çıktı belli belirsiz şmdi yapsam çıkar mı çok merk edyorm
LLavinya Esmaaaa58 varsa eğer daha koyu çıkar aradan dört gün geçmiş bence yapın bunda bile pozitif duruyor
Esmaaaa58 LLavinya teşekür ederm randevu aldm 10 gn sonraya ozaman daha çok belli olur bakalm hayırlsıysa olsn inşallah