Elifmehmetemin benim ilk haftalar cok fazla carpintim oluyordu, surekli nabzim yuksekti. Dusuk tansiyonluyum normalim 8-5 tansiyonumda 11 oluyordu. 2. Trimestirda bu duzeldi. Suan 3. Trimestirdayim carpintim olmuyor diyemem ama oldugu zamanlar, yemek yerken 110 nabizla yiyorum, veya bir is yaparken oturup kalkarken cikip iniyor.
Gebelikte normal bu, bende ilk aylar cok takmistim hatta ben bide kulaklarimda fu fu fu fu kalp atimiyla beraber bir carpinti yasiyordum. Duzeldi cok sukur.