Kızlar adete iki gün var üç gündür uyku hali vücut ağrısı var diz bel özellikle .kasık ağrısı var kasığa bıçak gibi giren bir ağrı var . Göğüste hassasiyet olurdu hep regl olmadan bu sefer yok ama . Psikolojik tir diye düşünüyorum ama yine de yorumlarınızı ve hamile olanların düşüncelerini merak ediyorum